Tak, synchronizacja umożliwia stosowanie przez każdą z osób diety, dostosowanej do swojego zapotrzebowania energetycznego. Jadłospis pojawia się na koncie z rozpisanymi podobnymi posiłkami, w których skład wchodzą takie same lub podobne produkty. Główną różnicą między dietą jednej a drugiej osoby jest wielkość porcji posiłków.
Przypominamy, że w diecie proponujemy zamienniki produktów, posiłków, a także wymianę jadłospisów. Będą one działały tak samo, natomiast zamienniki posiłków czy jadłospisów mogą się różnić.
Wymiana produktu/posiłku/jadłospisu na jednym koncie nie wprowadza równoczesnych zmian na drugim koncie.
Wszystkie te funkcje działają przy kontach z dietą w wersji klasycznej.
Każda z osób otrzymuje jadłospisy, listę zakupów na swoim koncie (nie jest to jedno łączone konto).
W celu synchronizacji diet na dwóch kontach należy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta: TUTAJ.