W jaki sposób mogę kupić dostęp do aplikacji?
Jakie są wymagania techniczne (sprzętowe i oprogramowania), aby móc korzystać z treningów?
Czy mogę kupić dostęp do aplikacji będąc poza granicami Polski?
Jak zmienić język aplikacji?
Jak zalogować się do aplikacji?
Co jeśli zapłaciłem i nie mam dostępu?
Czy mogę zakupić nowy pakiet w trakcie posiadania aktywnego dostępu?
Gdzie włączę/wyłączę powiadomienia push?
Czy mogę usunąć swoje konto?
Zwrot środków
Anulacja subskrypcji
Czy i jak mogę zmienić subskrypcję miesięczną na roczną?
Zakup dostępu przez stronę internetową a zakup subskrypcji. Czym się różnią?
Jak aktywować kod?
Kupiłam/em dostęp do diety i treningów. Dlaczego nie widzę treningów?
Czy gdy kupię pakiet Dieta + Trening, mogę potem zrezygnować tylko z diety lub tylko z treningów?
Lifetime a anulacja dotychczasowej subskrypcji
Czym jest subskrypcja?
Czy dostęp lifetime/dożywotni jest na zawsze?
W jaki sposób mogę zakupić dostęp dożywotni?
Jak mogę zapłacić za dostęp do aplikacji?
Czy mogę wypróbować aplikację przed zakupem?
Jak mogę zmienić hasło?
Dostęp
Poznaj techniczną stronę aplikacji oraz szczegóły Twojego konta.