- Sprawdź, czy logujesz się przy użyciu dobrego adresu e-mail
Dane logowania w aplikacji są tymi samymi, których użyto do zakupu dostępu.
- Jeśli masz iPhone'a, sprawdź, czy Twój adres e-mail nie jest zaszyfrowany
Sprawdź to w ustawieniach telefonu. Przejdź do „ustawień”, a następnie sprawdź Apple ID [na samej górze ustawień] → Zaloguj się i zabezpieczenia → Zaloguj się za pomocą Apple → znajdź aplikację. Jeśli adres e-mail jest zaszyfrowany, zostanie wyświetlony tutaj.
Rozwiązanie: spróbuj zalogować się za pomocą przycisku „Zaloguj się przez Apple ID” 🍎
- Spróbuj zalogować się ponownie
Jeśli jesteś zalogowany do aplikacji, a dostęp się nie pojawia, spróbuj się wylogować i odczekać około 10 minut — następnie zaloguj się ponownie.
Jeżeli powyższe metody nie rozwiążą problemu, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy i dołącz dowód zakupu, taki jak faktura z Google Play z widocznym numerem GPA lub faktura z App Store z widocznym numerem ID: TUTAJ 🩷