Czy mogę wypróbować aplikację przed zakupem? Aktualnie nie mamy możliwości zaoferowania dostępu próbnego. Natomiast, dokonując zakupu poprzez aplikację lub naszą stronę (TUTAJ), jeżeli aplikacja nie spełni Twoich oczekiwań, możesz otrzymać pełny zwrot środków w ciągu 14 dni od daty zakupu. Wystarczy zgłosić się do naszego Biura Obsługi Klienta (TUTAJ) lub w przypadku zakupu subskrypcji — zgłosić prośbę o zwrot na swoim koncie w sklepie, w którym został dokonany zakup — App Store lub Google Play. Powiązane artykuły Czy dostęp lifetime/dożywotni jest na zawsze? Zakup dostępu przez stronę internetową a zakup subskrypcji. Czym się różnią? Jakie są wymagania techniczne (sprzętowe i oprogramowania), aby móc korzystać z treningów? Dlaczego muszę pobierać treningi? Nie mogę korzystać online? Czy mogę trenować dodatkowo, poza wybranym programem?