Co jeśli zapłaciłem i nie mam dostępu? Sprawdź, czy logujesz się przy użyciu dobrego adresu e-mail Dane logowania w aplikacji są tymi samymi, których użyto do zakupu dostępu. Sprawdź, czy logujesz się do właściwej wersji językowej Pamiętaj, że zakupując dostęp do polskiej wersji aplikacji, nie będziesz miał dostępu do wersji angielskiej i niemieckiej (analogicznie jest z zakupem każdej innej wersji). Celem zmiany języka należy kliknąć napis widoczny w prawym górnym rogu ekranu głównego, po wejściu do aplikacji. Następnie prosimy o wybranie języka polskiego. Kolejnym krokiem będzie kliknięcie Zaloguj się. Jeśli masz iPhone'a, sprawdź, czy Twój adres e-mail nie jest zaszyfrowany Sprawdź to w ustawieniach telefonu. Przejdź do „ustawień”, a następnie sprawdź Apple ID [na samej górze ustawień] → Zaloguj się i zabezpieczenia → Zaloguj się za pomocą Apple → znajdź aplikację. Jeśli adres e-mail jest zaszyfrowany, zostanie wyświetlony tutaj. Rozwiązanie: spróbuj zalogować się za pomocą przycisku „Zaloguj się przez Apple ID” 🍎 Spróbuj zalogować się ponownie Jeśli jesteś zalogowany do aplikacji, a dostęp się nie pojawia, spróbuj się wylogować i odczekać około 10 minut — następnie zaloguj się ponownie. Jeśli powyższe metody zawiodą, napisz do nas na adres: kontakt@dieta.hpba.pl i dołącz dowód zakupu, taki jak faktura z Google Play z widocznym numerem GPA lub faktura z App Store z widocznym numerem ID 🩷 Powiązane artykuły Kupiłam, ale nie mam dostępu W jaki sposób mogę kupić dostęp do aplikacji? Jak zalogować się do aplikacji? Zwrot środków Anulacja subskrypcji