Kupiłam, ale nie mam dostępu Jeżeli po dokonaniu zakupu nie masz dostępu, w pierwszej kolejności upewnij się, czy: Logujesz się do poprawnej wersji językowej aplikacji (zakup dostępu w jednej wersji językowej nie upoważnia do logowania się do innych wersji językowych). Przed zalogowaniem język aplikacji możesz wybrać w prawym górnym rogu ekranu startowego. Korzystasz z widocznej na dole ekranu startowego opcji "Zaloguj się". Logujesz się na ten sam adres mailowy lub tą samą metodą, którą wybrałaś przy zakupie (Google, Facebook, Apple).Jeżeli powyższe punkty wykonałaś poprawnie, a pomimo tego nie masz dostępu, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (TUTAJ). W celu skrócenia procesu weryfikacji załącz potwierdzenie przelewu lub jeżeli zakup został dokonany za pośrednictwem sklepów AppStore, lub Google Play — otrzymaną od sklepu fakturę. W przypadku transakcji zawartej w sklepie Google Play na fakturze powinien być widoczny numer GPA. Powiązane artykuły Dlaczego muszę pobierać treningi? Nie mogę korzystać online? Czy będąc na diecie mogę pić kawę? Zwrot środków Anulacja subskrypcji Czy mogę odtworzyć treningi na komputerze/TV?