Kupiłam, ale nie mam dostępu Jeżeli po dokonaniu zakupu nie masz dostępu, w pierwszej kolejności upewnij się, czy: Logujesz się do poprawnej wersji językowej aplikacji (zakup dostępu w jednej wersji językowej nie upoważnia do logowania się do innych wersji językowych). Przed zalogowaniem język aplikacji możesz wybrać w prawym górnym rogu ekranu startowego. Korzystasz z widocznej na dole ekranu startowego opcji "Zaloguj się". Logujesz się na ten sam adres mailowy lub tą samą metodą, którą wybrałaś przy zakupie (Google, Facebook, Apple).Jeżeli powyższe punkty wykonałaś poprawnie, a pomimo tego nie masz dostępu, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (TUTAJ). W celu skrócenia procesu weryfikacji załącz potwierdzenie przelewu lub jeżeli zakup został dokonany za pośrednictwem sklepów AppStore, lub Google Play — otrzymaną od sklepu fakturę. W przypadku transakcji zawartej w sklepie Google Play na fakturze powinien być widoczny numer GPA. Powiązane artykuły Dlaczego muszę pobierać treningi? Nie mogę korzystać online? Zwrot środków Co jeśli zapłaciłem i nie mam dostępu? Anulacja subskrypcji Czy będąc na diecie mogę pić kawę?